söndag 6 mars 2011

Diskmaskinsdoktorn och sova....

Ja...diskmaskinsdoktorn sa att vår diskmaskin var mycket sjuk...typ..den behöver en ny hjärna och det kan jag inte ordna förräns om en vecka...
Och..där stod jag..med insikten att det då blir och diska i en heeel vecka till !!..*oh vee*...

Vår loppa har sovit hela nätterna från 20- 06:30 i två nätter...knappt så man vågar skriva det..men så är det.. jag har iof oxå börjat ge henne mer fast mat och det verkar mätta bättre..så kanske en av anledningarna =)

Igår fick jag en ny klocka av min fine sambo då jag tappat (´lagt snabbt) den andra i golvet så att visarna trillade av....även träningsbyxor och knäskydd var han snäll att sponsra mej med =)
Idag...biltema ..sambon ska hjälpa mej och laga min gamla bettancyckel så jag kan cyckla..=)

Sköt er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar