onsdag 23 februari 2011

Åh Gomorron !

Ja..Onsdag morgon ... Idag står Remabad på Schemat.
Vilket innebär att man har 45 min träning i vattenbassäng tempererad med 37 grader.
Jätteskönt och komma ner i ..men superkonstigt när man svettas i vatten...för det är inte något semesterpass =)
Sen hem ..matlagning och yoga ikväll...om vi får plats dvs.. annars styrketräning =)
I natt rosslade och hostade lillan så mycket och vaknade med jämmna mellanrum så till slut tog jag upp henne och la henne i sängen hos mej för att ha koll på henne...vilket innebar att jag låg som en makaron längst ut på kanten av min sida..så sömnen har det inte blivit mycket av.
Trött men efter kaffe och träning så ska det nog ordna sej =)
Idag är det sambons dag .. han är ju ledig ons-em eftersom jag går på reumatologen så han kan ha hand om Maja...tror han njuter av det i fulla drag...han är verkligen en superpappa och älskar verkligen sin loppa som han leker och gosar med för fulla muggar ..
Hon är verkligen ett älskat barn..storasyskon...4 st och mamma och pappa...dessutom har hon max och anna som gullar och leker....dom är oxå gudförräldrar till Maja...
Eftersom hon saknar både Farmor och farfar..samt mormor och morfar så får andra älska henne desto mer =) och det gör dom
Nu ska jag läsa lite nyheter och sen dax för och göra iordning för badet.
sköt er !! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar