fredag 6 november 2009

Long time no see !

Ja...det går sin tid emellan ibland !
Men jag har haft lite saker som tagit all energi ...=)

Kan börja med att jag får komma in på smärtkliniken på ett rehabprogram i 5 veckor...känns bra..men det blir förmodigen inte förräns efter jul & nyår.

När jag var där så fick jag ytterligare en diagnos ...på mina diagnoser..men det jag fick..förklarade mycket av mina symptom och det känns bra att veta varför.... min hand den läker och blir bättre och bättre..har bara lite problem när jag ska skriva och få in lillfingret men det ger sej nog med tiden !
Igår träffade jag tjejjernas pappa och det var jätteroligt, vi kunde prata och skratta ihop och det värderar jag högt eftersom vi hr två underbara döttrar ihop och kan faktiskt ha roligt.
Eftersom den stora tjejjen fyller 15 den 14:e såvar det ju lite pyssel med det och det känns skönt att vi kan gratta henne ihop ..=)

Har funderat mycket efter mitt möte med min mor, fisk ju träffa psykologer och kuratorer ochså på den här utvärderingen ...på smärtrehab ...det mest skrämmand är faktiskt att 80 % av de som får min nya diagnos är barn med traumatiska barndommar, som har släpa med sej saker som är olösta och ...sånt, en läkare påminnde mej om att jag gjort något bra bara genom att bryta mönstret och inte bli det min mamma var/är.
Funderade även över han den som kallas min far ! ... (om du nu läser detta så får du göra det och bli arg om du vill för jag bryr mej faktiskt inte längre och du har gjort ditt val .... (HON/ DEN) pga) ......
MAN kan INTE sakna något man ALDRIG haft !!...... det kom jag på när jag träffade min mor...där det även uppdagades info som jag inte fått innan.....
Även psykologen grävde fram lite....ev kommer jag att lägga mej i hypnos för och se vad det är jag....inte kommer ihåg...och vad som skapat vissa beteenden...
(Även om hon den det blir arg ..så RING INTE...vill inte höra av er..och vill inte ha något alls med den sidan och göra...trött och vill sköta mitt liv själv...namnger inte...alltså...hänger jag inte ut någon....) och jag vill inte höra era förmaningar och er ilska ..för ärligt jag bryr mej inte längre....jag saknar inte er och behöver inte er...ni kan sitta i er ilska och bitterhet...och gotta er för att ni (hon) tydligen har ett behov att släpa mej i smutsen...dränka mitt ansikte..i lera..o gnugga in det som är fel....finns ett citat i bibeln "den som är syndfri kastar första stenen"....då kan inte HON någonsin gjort ett endaste fel antar jag...måste bli upphöjd vid kristi sida då !!!
(och det mest ironiska är att man i detta kallar sej för kristen)...det var inte det som jag växte upp och lärde mej att kristendom var iaf.
Jag har släppt det och gått vidare..men ingen..av den sidan..kommer någonsin in i mitt liv igen aldrig !!!!! för jag hade inte litat på HENNE.... igen...
nåja...nog skrivet om det !!... jag släpper det nu...
Annars så är det ju regningt och blött här i skåne...som vanligt....he he..nu drömmer man om att åka till varmare länder och ...ha det bra...!!:. sköt om er alla så hörs vi av !
Kram ...hopplös !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar