onsdag 19 augusti 2009

Tisdag och Onsdag !

Ja..man hinnerju knappt sitta här..hmm...
Iaf..så igår var jag och sambon i hans gamla hus för att hans X skulle hämta grejer.
Det fixades ochvi tog med oss lite saker som skulle med hit.
Efter det inleddes en omflyttning och städning nere i gillestugan och det vart kanonbra.
Ytterligare FURU-saker som försvinner....*ler*

Efter det så stack vi och åt pizza och efter pizzan så vart det minigolf.
Min ädsta hade terrat mej hur dålig jag var och varnat de andra att jag var enurusel förlorare och inte skulle fixa detta.
På första hålet slår jag in bollen på 2 slag och på 3:dje på 3 slag....och så fortsätte det.
JAG VANN !! ha ja.,,,,ni läste rätt !!!...

Efter det så fick det ju firas med mjukglass !!

Idag ska vi åka upp och hälsa på Ribella och skriva över henne på fodervärden.
Hon har ett underbart hem och det känns kanonskönt att det blir klart nu.

ha det bäst så ses vi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar