lördag 15 augusti 2009

Shopping !

Igår så åkte jag, sambon och liten till Entre i Malmö och strosade rundor.
Liten behöver ju lite nya grejer inför skolstarten och en del hittade vi.
Samon hittade kanonsnygga kläder på jack & Jones verkligen ...så nu åker wrangler-jeansen in i garderoben och får endast användas vid tex skogsbesök m,m,. (ha ha)
Jag fick ett par underbara stövlar somjag kommer att använda som en dåre under höst & Vinter...dom jag hade föra året...har jag ju slitit ner till slängagränsen...jag älskar skor...!! ...väskor ...ja alt som kan göra en kvinna en kvinna =)

Sen bar det iväg för att handla mat.
På kvällen mötte vi många av våra underbara vänner, had enormt roligt och trevligt som vanligt...och ett tillskott på ett par som jag faktiskt träffade honom för förta gången...mycket trevlig och sympatis man...så jag är glad för din skull !! ...=)

Min söta IQ-QUeen...allt är ok... jag vill tacka för din present..den var sååå fin !!.. kommer att använda den...MÅNGA gånger...men det hade inte behövts...jagvet....känt dej såå länge..och följts åt genom glädje och sorg !! ....kramar om...massor....du ärju en av dom där vita pärlorna...=)) ...LUV U

Idag ska vi hämta sambons systers son på flyget på kastrup och så ska han stanna här en vecka..så då har vi två....battingar som ska rusa runt här i huset...ha ha...
Hade tänkt åka ett välgörenhetslopp på mc idag men eftersom det regnar så avstår vi nog...det var för insamling till Umas-kliniken..för barnen som är sjuka.

Sköt om er alla !
Kramar
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar