söndag 26 juli 2009

kvällar

är trevliga.... ja det var den igår,,,ska berätta mer snart... igår ..på dagen så bar det iväg på motorcyckel...och vi hittade lampor som vi kundes enas om ..*wow* .. ja alla ni som känner mambon o mej vet att det .. har varit svårt..*skratt* .. sen .. en räckmacka i Barsebäcks hamn .. måste berätta...en historia som utspelade sej där.
Vi hade ätit vår räckmacka och satt och mumsade på en mjukglass då jag hör bakom mej en man som säger:

-jag kan inte prata nu, jag sitter med en kollega häroch vi får ta det sen. Men jag har inte tid nu. Kan du inte ringa någon annan ? .. ja hej hej... (så la han på)
min sambo tittar på mej (han sitter så han ser vad som händer).. sambon säger:
- Hope han har ingen telefon ! ! .. *jag säger va? och viker mej i skratt för mannen fortsätter samtalet med ett par stackars tjejjer som sitter mitt framför honom.
-det är förj...ligt och vara kommisarie... och inte får man dricka på arbetstid heller... ingen förstår en....och så jobbar an extra som kallskänka på kvällarna... (vid detta laget ligger jag dubbelvikt över bordet och prisar min gud att jag sitter med ryggen åt honom och inte ser honom för jag hade aldrig klarat det)
Han...fortsätter...
-ring ring.... ja...kommisarien igen...NEJ...jag dricker inte...fattar ni väl..jag är upptagen nu.

så fortsätter det... kan säga at det var den bästa stunden på länge ..men mjukglassen ..vart utspilld på diverse ställen... skratt

På kvällen gick vi ut och åt sen slöt våra vänner upp trevligt som vanligt och jag är så glad för vissa av dom.
Vet att dom är mina riktiga vänner.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar