söndag 10 maj 2009

Söndag ...

Hemskt ledsen för frånvaron...en Torsdag och Fredag var två hektiska dagar i Halmstad
Väl hemma Fredag så var det ju mys med familjen ...skönt o se dom =)

Lördagen gick i Renoveringens täcken o sen till akuten med mitt knä som absolut inte vill sluta göra ont.
Musklerna har nog sträckts ut vid luxationen..ha ha..ja alltså knäet hoppade ur led...
Så...bättre smärtstillande och inte sitta med knäet böjt.
Söndag ...en fantastiskt konfirmaion...jättefint och otroligt trevligt folk som var där.

Man kan väl säga att det har gått lite ett i ett denna helgen ..
NU...dax o åter packa kappsäcken och bege sej kl 06:30 till tågstationen för att åka upp till Halmstad för ytterligare 3 dgrs utbildning i systemet...(känner på mej att jag kommer o sommna)
Sen på kontoret Torsdag ...& Fredag...

Ska försöka blogga in under min tid i Halmstad....

Från det ena till det andra så vill jag bara kommentera...att...
OM man skickar synpunkter om mej på sms så får man ju gärna skriva under oc inte dölja sej bakom en anonym kontantkorts-avsändare....tycker det här börjar bli löjligt och överväger starkt att byta nummer IGEN....tröttsamt..så fegt...löjligt....att åtminstone om man nu inte ågar säga saker öga mot öga att skicka det via sms och dessutom anonymt...DÅ ..kan man inte tro att jag ska lägga något intresse alls i det man vill framföra.

Dessutom är det fantastiskt att man inte respekterar när jag säger
- Smsa inte mer......

Har dessutom deklarerat att jag för tillfället inte tänker överhuvudtaget lägga någon energi på trams utan på saker som jag måste inför min framtid,

Alla ni andra som jag älskar över allt annat för att ni undrar hur det är och ringer och genuint bryr er om TA HAND OM ER !!!

Så hörs vi av !
Kram hopplösan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar