lördag 16 maj 2009

Lördagsmorron ! o ...grått o mulet

Igår..var jag iväg och sjöng...fantastiskt !!..
Så roligt o höra känna att rösten växer och att man klarar mer och mer ...att man får kraft i rösten igen.
Jag har inte sjungit så mycket innan men nu sista månaderna så har jag odlat min röst och märker att ju merjag sjunger desto mer...får jag kraft i rösten.
Ställde upp och sjöng en dansbandslåt ..för att vara snäll tillsammans med en kille...och Första och enda och sista gången ..ha ha....
INTE min musikstil om jag förtydligar mej ...
Sen vart jag tillfrågad och köra Amazing graze med en annan och det gick kanon..! ! ...underbar musik...
Sen vart det ju några enstaka andra själv-valda låtar...
JAg känner mer och mer att jag verkligen vill hålla på med musik..saknar och skriva musik ...göra musik...ska nog försöka lägga fokus där när jag avvecklat alla grejer som snurrar runt omkring mej.
Vill tacka de som var med....en mycket trevlig kväll !! vet ..att ni läser =) och jag hoppas vi gör något kul igen snart !!
Idag...ska jag hämta upp lite hästgrejer och sen är det målning som står på schemat !

Sköt om er...så ses vi !
Kram
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar