tisdag 12 maj 2009

Kvalet ikväll !!!

SÅ.....kvällen är nu räddad...insåg precis att det är kvalet för Marlena ikväll och det är ju givet vart jag sitter då !........
En stund på hotellrummet med lite underhållning =)

Undrar ju iof hur det går ...hon ligger ju ganska högt rankad på listorna men det är ju som alla vet INGEN garanti !...

Så,,,,vad tror ni ?

Jag hejjar ju på ..för det hade ju varit ett snörpligt slut om Sverige inte kom vidare där iaf.
Kan ju iof säga att jag sbsolut INTE tyckte om hennes låt när jag hörde den första gångerna men den har växt och blivit riktigt bra.
MEN...frågan är ju då vad omvärlden tycker vid första anblicken....
EN svensk...
Kvinna
Blond
Bystig
Smal

Med andra ord...precis vad alla förväntar sej att Sverige ska skicka för enligt utarbetad mediebild om Sverige så ser ju alla svenska kvinnor ut så,.,,,(hrrrm)...NOT ...

Iaf..önskar jag det går bra..men endast för mitt eget ego,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar