fredag 15 maj 2009

Fredag !

Ja !
Det vart ett litet hopp här på ett par dagar..men datorn har stått ihop-packad så inte orkat o ta upp den ...men nu så ! =)

Torsdagen...första dagen på jobbet och träffa de nya arbetskollegorna, dom är jättetrevliga ! högt till tak och en mycket skön stämmning på Kontoret !...känns kanon...sen var jag ju tvungen o gå tidigare då jag skulle vara på lung och hjärt röntgen...måste ju kolla sånt där med mina meduciner...och svaret får jag endast om det är dåligt...hör jag inget så är det bra =)

VIlket jag hoppas och tror
Annars..ja idag var det lite trögt...jag trot en tjej som va på kursen har smittat ner mej med förkylning...så kände mej hängig idag..men...hoppas det släpper under helgen.

Inget annat ...som har hänt som är specifikt eller tillräckligt publikt för att berätta här.
Önskar er alla en underbar och mysig fredagskväll !!....och ta hand om er så ses vi !!

Kram
Hopplös !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar